| 
                |  |  | 
                        |
 
                                | Вы находитесь в режиме просмотра. Для участия в дискуссиях клуба вам необходимо зарегистрироваться (если вы этого не сделали) и войти в систему. |  |  | 
 | Вот здесь немного, правда на украинском языке. Сори, на русском нету.(+)Отправлено: ums 02.03.2009 в 11:11 |  | Як перевірити електричну систему автомобіля 
 Щоб оцінити стан акумулятора, до його виводів під єднуемо автотестер.
 Для всіх автомобілів напруга на акумуляторі без навантаження повинна бути в середньому 12,6 В. Якщо вона менша, акумулятор частково розряджений або несправний. Про розрядження акумулятора можна судити за таблицею:
 
 Напруга акумуляторної батареї ,В	12,6	12,0	11,6	11,3	10,5
 Ступінь розрядження %           	0	25	50	75	99
 
 Вимірюючи напругу вольтметром автотестера, можна як навантаження увімкнути габаритні ліхтарі і дальнє світло. Струм розряду при такому навантаженні буде 5-6 А. Якщо при цьому напруга не падає нижче позначки 11,5 В, батарея в порядку.
 Напруга на клемах акумулятора при запалюванні двигуна стартером не повинна падати нижче позначки 9,5 В. Тоді стартер не справний.При цьому чим він старший, тим сильніше окислені всі його контакти. У деяких випадках через це пусковий струм може досягнути величезного показника-150-200 А.
 Запаливши двигун, контролюємо напругу на виводах акумулятора і струм заряду. У роботу включаються ще два найважливіших вузли енергоустаткування автомобіля - генератор і реле-регулювальник напруги. Через декілька секунд після запалювання напруга на виводах підіймається вище позначки 12,6В. Генератор починає заряджати акумулятор. Збільшуємо оберти двигуна до 2000 на хвилину і контролюємо напругу заряду. Нормальна позначка - від 13,8 до 14,5В.
 Роботу генератора з додатковим навантаженням можна оцінити, увімкнувши фари. Напруга повинна бути вищою за 13,8 В. Якщо вона нижча (12,6–13В), треба перевірити натягнутість ременя привода генератора. Причиною низька напруги можуть бути і дефекти самого генератора. Але якщо він працює справно, то шукати причину слід в реле-регулювальникові. У старому механічному реле напругу можна підняти регулюванням його нижнього рівня. У сучасних електронних регулювання неможливе, тому треба перевірити надійність їхніх контактів з ланцюгом. Якщо з ланцюгом усе гаразд, значить, несправне реле.
 Якщо напруга, подолавши рубіж 14,5 В, продовжує зростати, то регулюємо електромеханічне реле або замінюємо електронне.
 |  |  |  |  |